افتتاح رستوران زنجیره ای سام فود

افتتاح رستوران زنجیره ای سام فود

افتتاح مجموعه رستوران های غذای سالم

تداوم زندگی انسان بستگی به برآورده شدن نیازهایش از طبیعت دارد. خداوند متعال گیاهان، ادویه جات و مواد غذایی را برای بشر خلق کرده است تا به همه منظور از آن بهره بگیرند. این امر در صورتی تحقق می یابد که آدمی دارای شناختی نسبی از محیط خود و عوامل موثر در آن باشد و راه و رسم استفاده از آن را بداند. زندگی ما انسان ها و سلامت جسمی مان بستگی به مواد غذایی دارد که روزانه مصرف می کنیم؛ در صورتی که به شکلی سالم و سنتی تهیه شده باشد باعث سلامت جسممان خواهد شد.

سید احمد سیدی مطلق، بنیان گذار هولدینگ سام تراست، با راه اندازی مجموعه ای تحت عنوان رستوران های زنجیره ای غذای سالم سام، به فکر سلامت روحی و جسمی شما عزیزان بوده است.

مجموعه رستورانهای غذای سالم سام با بهره گیری از عناصر زیبای طبیعت، در یک فضای منحصربفرد و استثنایی این مکان را برای شما میهمانان عزیز فراهم نموده تا در سه وعده غذایی و متنوع، انتخابی خاطره انگیز و تکرار نشدنی داشته باشید.

در مجموعه رستوران های غذای سالم سام فود، هر روز از ساعت 6 صبح الی 12 انواع صبحانه های مفید و متنوع همراه با نان تازه داغ سنتی برای شما عزیزان سرو خواهد شد. همچنین از ساعت 12 الی 17:00 غذاهای سنتی شمال کشور، غذاهای لذیذ و گرما بخش جنوب کشور عزیزمان و جای جای این کشور پهناور سرو خواهد شد. تمامی وعده های غذایی در رستوران سام همراه با نان داغ و دسر ها و پیش غذاهای سالم و خوشمزه ارائه می شود.

مجموعه رستوران های سام با هدف ارتقای خدمت رسانی توام با کرامت به مشتریان گرامی در فضایی سنتی و با منویی متنوع آغاز به کار کرده است که اولین هدف خود را جلب رضایت مشتریان خود قرار داده است.

آشپزی به سبک سام فود نوعی آشپزی ابتکاری است که با به کارگیری مواد غذایی سالم و مفید و همچنین غذاهای اصیل و ایرانی، شامل سوپ ها، سالادها، دسرها، غذاهای سنتی ودمنوش های گیاهی سعی در ایجاد محیطی شاد و سالم برای شما عزیزان کرده است که مبنای آن تاکید بر دو عنصر «طعم» و «سلامت» و پیروی از غذایی سالم است.

 

تماس با ما

اطلاعات تماس

  • تلفن
  • ایمیل
    info@samtrust.ir
  • ساعات کاری
    9 صبح - 5 عصر
  • فکس

با ما در ارتباط باشید

کد امنیتی
سید احمد سیدی مطلق
سام فود
هایپر قسط
سام هاوس
پزشک کسب و کار